دستمال اپل | Apple Polishing Cloth
دستمال اپل | Apple Polishing Cloth
دستمال اپل | Apple Polishing Cloth
دستمال اپل | Apple Polishing Cloth

دستمال اپل | Apple Polishing Cloth

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

دستمال اپل

کمپانی اپل بعد از معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی، یک دستمال مناسب استفاده برای محصولات خود معرفی نمود و برای آن نام تجاری “دستمال اپل (Apple Polishing Cloth)” را انتخاب گزید. این دستمال با قیمت جهانی 19 دلار عرضه شد و استقبال مناسبی از آن به عمل آمد.

متریال دستمال اپل

دستمال اپل از پارچه‌‌ای نرم و لطیف و از مواد نرم و غیرسایشی ساخته شده است و مناسب برای پاک کردن صفحه نمایش های محصولات اپل می باشد.

بهترین انتخاب برای تمیز کردن صفحه نمایش محصولات اپل

اپل در توضیحات خود بیان نموده که بهترین انتخاب برای تمیز کردن صفحه نمایش محصولات این شرکت، پارچه ای نرم و بدون پرز است و نباید به هیچ عنوان از مواد شوینده استفاده شود. از نظر این کمپانی بهترین گزینه “دستمال اپل” می باشد که عاری از هر گونه پرز است و کاملا نرم و بدون اصطحکاک می باشد. اما تنها در صورت نیاز بهتر است مقدار کمی از محلول 70% ایزوپروپیل الکل برای مرطوب کردن دستمال استفاده شود.

حتما توجه داشته باشید که برای تمیز کردن صفحه نمایش محصولات اپل و سایر صفحه نمایش ها از پارچه های زبر و ضخیم، حوله و دستمال کاغذی اجتناب کنید.

قابل شست و شو و استفاده مجدد

کمپانی اپل در توضیحات خود اضافه نموده که دستمال این شرکت قابلیت شست و شو و استفاده مجدد را دارد. همچنین اشاره نموده که بهتر است دستمال را با آب و مابع شوینده ظروف شسته شود و سپس به خوبی آبکشی شده و به مدت 24 ساعت در معرض هوای آزاد و به صورت طبیعی خشک شود.

جالب است بدانید که اپل به دارندگان مانیتورهای Pro Display XDR هشدار داده که از هر پارچه‌ای برای تمیز کردن سطح صفحه‌نمایش استفاده نکنند؛‌ زیرا ممکن است به آن آسیب وارد شده و خراش بردارد. البته دستمالی که برای فروش قرار داده شده، همراه با لوگوی اپل و در رنگ‌بندی سفید عرضه می‌شود.

پیش از اینکه اپل، فروش دستمال‌های مخصوص مانیتورهای گران‌قیمت خود را شروع کند، کاربران در صورت نیاز باید به بخش پشتیبانی این شرکت پیامی ارسال کرده و دستمال جدیدی را درخواست می‌کردند. البته این پروسه می‌توانست زمان‌بر باشد و به نظر می‌رسد که اپل برای پاسخ دادن به نیاز کاربران، فروش چنین دستمال‌هایی را آغاز کرده است.

در توضیحات دستمال آمده که از آن می‌توان برای پاک کردن صفحه‌نمایش آیفون ۶ تا آیفون ۱۳ پرو، هر دو نسل آیفون SE، تمامی مدل‌های آیپد مینی، آیپد نسل پنجم به بعد، تمامی مدل‌های آیپد ایر و تمامی مدل‌های آیپد پرو استفاده کنند. البته امکان استفاده از دستمال برای تمیز کردن صفحه‌نمایش اپل واچ، مدل‌های مختلف مک بوک و آیپاد تاچ نسل چهارم به بعد نیز وجود دارد.

برنداپل
جنسPC مقاوم (پلی کربنات)
نوع کاربریکاربری عمومی
قابلیت های ویژهدارای قفل آهنربایی
سایز10 اینچ
  امتیاز کاربران به:

دستمال اپل | Apple Polishing Cloth

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط